IDEÁLNÍ PROPOJENÍ S VAŠÍM SYSTÉMEM
✔ Snadná integrace se všemi oblíbenými objednávkovými systémy
✔ Přímé připojení k vašemu systému ERP
✔ Úspora času a nákladů díky přenosu dat v reálném čase
Dokonalá integrace s vaším systémem? Žádný problém s OCI/PunchOut
Máte vlastní systém ERP nebo využíváte služeb externích partnerů, jako jsou Ariba, Oracle, Simple System? Jste tedy jen krůček od používání pohodlného řešení, které umožňuje rychlé vyřízení objednávky vaší společnosti.
Můžeme integrovat kompletní katalog Conrad do vašeho systémového prostředí prostřednictvím OCI (Open Catalog Interface) nebo PunchOut.
Prostřednictvím našeho obchodu OCI před vložením objednávky přenesete obsah košíku přímo do vašeho systému ERP. Samozřejmě máme obchod OCI individuálně přizpůsobený vašim potřebám (flexibilně konfigurovaný sortiment produktů, ceny podle individuálních podmínek).
STANDARDNÍ PROCESY PRO VAŠE OBJEDNÁVKY
Digitální pokrok a nejnovější technologie - v každé fázi nákupního procesu
Využijte všech výhod nejnovější generace OCI 5.0, jako je vyhledávání na pozadí, detail, validace nebo stahování JSON.
Nabízíme inovativní řešení pro standardizovaný proces digitálního zadávání zakázek a přístup k neustále rostoucímu portfoliu produktů, aniž bychom obětovali rozmanitost dodavatelů. Získáte automatizaci většiny nákupů - díky kratším dodacím lhůtám, integrovaným fakturačním procesům a individuálnímu přizpůsobení vašim potřebám.
Conrad Sourcing Platform
Více než jen zásoby. Poskytujeme vhodná produktová a nákupní řešení, která vaše firma potřebuje k rozvoji a řešení technologických výzev. Cokoli potřebujete, my to zajistíme!
Služby Conrad
Všechny služby na jednom místě pro vaše podnikání, od kalibrační služby, přes termínované objednávky až po rychlou poptávku.